lördag 10 mars 2012

Lördagsmys



Nu blir det åka av. Dags för lördagsmys. Det är ju verkligen inte varje lördag jag ger mej ut på sådant äventyr som shopping, men idag skall det förhoppningsvis bli av. Inte för att jag gillar att gå i affärer särskilt inte på lördagar men eftersom vi nu tillfälligtvis inte har mer än en bil kan jag inte sticka iväg när jag vill. Nä nu blir det snällt till att följa med sambon när denne skall på Jägersro och träna våra hästar.
Vad står nu på min inköpslista då, eller skal jag kanske kalla det för önskelist för när man väl bestämt sig för något brukar det inte vara så lätt att finna just det man vill ha. Hur som helst så står det 1 par jeans minst, någon tröja, lite nya underkläder, promenadskor, inneskor, trätofflor och lite fotopapper.
Nu återstår att se vad jag kommer hem med. Vi hörs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar