fredag 5 juli 2013

Ibland förstår jag inte själv





Kan verkligen inte förstå varför jag fotograferat några tomma trädgårdsstolar i vår trädgård. Vår före detta trädgård.

Inte en människa i sikte, inte en aning av aktivitet. De bara står där. Står där uppvikta mot trädgårdsbordet som om det inte väntades några besökare i dessa stolar under snar framtid.
Ändå har jag fotograferat dem.

Inte är det för att de är vackra.I mitt tycka precis tvärtom...ganska fula.
Inte är det för att de är ovanliga och därför behöver en presentation.....alla människor jag känner har ju sådana. Ja, faktiskt de flesta av dem som jag inte känner har nog också sådana trädgårdsmöbler.


Nä jag vet faktiskt inte. Ändå finns de förevigade här på bild. I mitt digitala fotoalbum. För inte kommer jag att redera dom. kanske jag en dag kommer på varför jag tog just den här bilden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar