torsdag 11 juli 2013

ännu en underbar dag



Frukost på sommarängen. Vad kan väl vara mer somrigt.
Sambon tömmer ut i stallet för att förbereda för årets stalltvätt med målning. Hästarna vill ju också ha rent och fint.

Själv njuter jag av sommaren med en kopp te av bästa sort. 
Inga måsten idag heller. Nu är det verkligen semester.

Tidigt i morse satt jag som vanligt vid datorn och kollade på "gamla bilder".
Min älskade katt "KUNGEN" hittade jag då. Här ligger han, förmodligen vilar middag, på vår bil. Bilden har några år på nacken. Tyvärr finns inte "Kungen" med oss längre. Men jag kommer alltid att minnas honom.

I kväll blir det en tur till  " Granbackekväll" i Arlöv.  Det är samma gäng som driver Arlövs nyårsrevy med Kent Nilsson i spetsen. Längtar faktiskt lite redan nu. Det blir väl som det brukar, sång och massor av skratt.
I kväll gästas Granbackekväll av Danne Stråhed.

Berättar mer om detta senare, kanske redan i morgon.

Nu blir det solen och trädgården.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar