tisdag 18 december 2018

en ny favorit......





Albin Lee Meldau......han är för mig en nyfunnen favorit. Hade, som så många andra, inte hört talas om honom förrän han dock upp som en dark horse i programmet "så mycket bättre". Åh så mycket bättre detta program blev nu då.
Talang, passion och inlevelse!


Nu har jag precis tagit en stund ledigt från julstöket och den stekta sillen och satt mig tillrätta i soffan och kollat på "så mycket bättre", återträffen. Jag säger bara....Han är bra!



Den stekta sillen i ättika är ingen ny favorit. Nä den har hängt med under många år nu.
Jag har gjort annat också. Som handlat lite mer som jag tror och inbillar mig ska gå åt under julhelgen. Jag har fel, det vet jag. De få gäster vi ska ha kommer varken hinna eller orka stoppa i sig allt. Att jag aldrig lär mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar