lördag 1 december 2018

hejdå November



Vi har kommit till årets sista månad. Huu vad tiden rinner iväg. Som jag uppfattar det är December en av de kortaste och snabbaste månaderna.

Det är redan 6 månader sen vi flyttade från landet in till "storbyn". Nu är vi här, och vi trivs.

Som vanligt tidig morgon för min del. En del bestyr att hinna med idag (som vanligt). 
Mannen har fått sovmorgon (bortsett från tidiga hundrastningen). Han får hålla sig i sängen lite idag. Han har drabbats av en förkylning med tillhörande halsont och eventuellt feber. Nu vill jag bara försöka se till att jag inte blir smittad då jag under kommande vecka har en hel del kul aktiviteter som jag inte vill missa. Håller tumarna!

Här har jag inte tid att sitta mer nu. Raskt iväg till uppgifterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar