onsdag 24 augusti 2022

logestikproblem

Så var det onsdag och jag har pratat i telefon i över en timma.
Det blir nog varmt idag också.
Tyvärr kan jag inte svalka mig med min favoritglass....



den är redan uppäten. Det får väl räknas till totalt ointressant information?
det finns ju fler glass att svalka sig med men denna är som sagt min favorit i dagsläge


mäktig men hela går ner om jag anstränger mig, 

Tycker jag varit lite duktig idag. Jag har frostat av frysen, eftersom det verkligen behövdes men också för att jag skulle få en överblick av vad som egentligen gömde sig därinne. Nåväl, isen är nu borta men överblicken gick det sämre med. Det gick så illa att allt som fanns i frysen tidigare nu med ens inte fick plats. Logestiken?? Det betyder att bortsett från högsommarvärmen kommer manen troligen bjudas på ärtsoppa ikväll. (fick inte plats i frysen) Kanske serveras någon liten plätta med grädde och sylt därefter.

Så är det dags att gå till vallokaler och valstugor och rösta. Förtidsvalet startar idag och nu funderar jag på om jag ska ta cykeln och bege mig till byn och rösta???
Vore kanske inte så dumt med en cykeltur?

Ni gör hur ni vill med dagen. Ha de gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar