söndag 4 december 2016

en man jag minns


Ibland känns det som Arne tittar ner på mig från sin himmel och talar om för mig att han finns och ser till mig

Han skulle idag bli hela 91 år om han fått stanna kvar i livet. Han har betytt så mycket för mig. Han fanns där alltid och han behandlade mig som sin egen dotter.  Varje födelsedag kom han alltid och gratulerade med 20 gula dubbla tulpaner eftersom han visste att favoritblomman för mig var /är just tulpaner. Han delade mitt intresse för både hästar och hundar. Arne var en så snäll och hjälpsam man som jag alltid kommer att minnas.


Här på bilden är det inte mig han gratulerar utan mina barn på deras konfirmationsdag.
Vår familj har haft en mångårig vänskap med både Arne och hans fru Ulla, som nu också lämnat jordelivet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar