tisdag 6 december 2016

nu kan jag slappna av ett år


Årets besök hos tandhygienisten är nu avklarat med betyg VG. Känner mig lättad och lugn nu. Inga fler besök hos hygienist eller tandläkare (om inget akut händer förstås) på ett helt år. Nu kan jag sova lugnt om natten utan att plågas av ångest. Nu återstår bara ett (planerat)sjukvårdsbesök i år och det är nästa vecka då det är vårdcentralen som ska få mitt besök för att kolla lite på njuraktiviterna sen är det förhoppningsvis lugnt lite.

2012 vid denna tid led jag enormt av en ond hälsporre, detta problem har jag varit förskonad ifrån sen dess och vill aldrig mer känna av detsamma. December månad har man liksom inte tid med sjukdomar, skador och smärta då gäller all fokus på "inför julen" åtminstånde är det så i min familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar