onsdag 7 december 2016

en tjejdag idag



Jo det förstås om man nu kan kalla en 40åring och en 67åring för tjejer men det är väl sinnet som räknas och då kan jag lova att det handlar om tjejer.
Vi har haft lussebulls bak idag. Bullarna blev både snygga och jättegoda. Under tiden skickade vi mannen till frisören så nu är han fin till helgerna.
Vi hann också med att göra lite mer inköp. Det är viktigt att kyl och frys hålls fyllda till bredden.
Anna bjöd på vars en helt underbar smörgås i jätteformat som vi köpte med hem när vi ute på shoppingtur. Rostbiff till Anna och mannen och räkor till mig. Har nog aldrig sett så mycket räkor på en smörgås, tur att de var förpackade i form med lock. Det var bara mannen som orkade äta upp sin, Anna och jag har smörgås kvar till kvällen.
Bilden har jag lånat av ICA för jag glömde bort att fota. Vi fullständigt kastade oss över härligheterna. Tyvärr ingen bild på rostbiffen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar