lördag 17 december 2016

jag slipper åka hit om jag inte vill


Platsen är en konferensanläggning i södra Skåne. Jag har varit här många gånger och det är INTE så att jag har något emot platsen eller anläggningen för den är hur fin som helst, nä det är mer det att numera är det ingen som talar om för mig att åka någonstans och sova borta i dagar och rent av veckor.



Det är inte det samma att umgås i ett sällskapsrum som det är att få slappa i egna soffan framför egna TV:n. Visst jag har nog aldrig skrattat så mycket som vid just dessa tillfällen då jag och mina kolleger bott borta. Att få alla måltider serverade, inga hushållssysslor och uppsluppna samtal på kvällskvisten har ju visst sin charm



Jag kommer nog alltid att minnas de flesta av mina kolleger från den här tiden.
Till er alla vill jag önska 
EN GOD JUL och  GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar