lördag 13 april 2019

jag tyckte det va ganska kul......



Att lägga ut bilder på ett visst tema var ganska kul. Jag håller kvar vid utmaningen ett tag till. Med jämna, eller ojämna, mellanrum återkommer jag till temat. Idag blir det tre bilder på bokstaven E.

Första bilden på bokstaven E blir Elefant
Inte för att jag har någon elefant eller ens skulle vilja ha någon utan mer tvärtom


Läste häromdagen någon som besökt bland annat elefanter på Zoo.  På zoo hör inte elefanter hemma. Det är i vart fall min åsikt.


Bild nummer två blir Eld


Den eld som brinner hos många just nu är väl elden 
i utegrillen. Så även hos oss. Undrar om det kommer bli grillförbud även detta år?

bild tre är ESS
Då gäller det att ha ett ess i rockärmen. Kanske i form av en elgrill?
Någon sådan är vi inte ägare av och lär nog inte bli, men vem vet.

Nu håller jag lördag.
Planering av storbak till föreningen är vad som kommer att gälla denna dag.
Sköt om er. Ät något gott och njut av livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar