onsdag 25 maj 2022

Fint besök




Idag är han igen på besök hos oss. 
Så kul att ha den lilla godingen här några timmar. Han är pigg, glad och lite småtokig men vad gör väl sånt. Han är en rikig goding.

Dagens väder liknar mest av allt en all in one-gryta. Allt på en gång.
Väntar på att mannen ska komma hem från stallet så jag kan ge mig iväg på lite shoping som glömdes bort igår. Tänk att alltid är det något som glöms.

Jag tror det är ett fästingår i år. Har sett och plockat ett antal fästingar på Guldkatten. Tur att han är av färgen de syns väl på. Jo, han får fästingmedel så det är nog ingen fara för honom, men äckliga är de små krypen (fästingarna alltså)

Nä, nu ska jag sätta igång en maskin tvätt. Rena kläder får vi ju ha.

Nu har mannen kommer hem och  det blev en promenad med Rocki e. Mannen gick ensam medan jag körde till affären.
Solen är framme nu så det blev nog en fin promenad



Nu vilar dagens slagna hjälte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar