tisdag 1 januari 2013

Blicka framåt



2013 är här!
Jag tror, neej jag VET att detta blir ett bra år. Ett helt nytt, orört långt år ligger framför oss. Nu gäller det bara att ta tillvara det och verkligen göra det bästa av det. Vi kan faktiskt påverka mer än vi ibland tror.

Jag är inte typen som avger en massa nyårslöften som jag sedan, kanske redan efter någon dag, inte kan hålla eller leva upp till.
Därför planerar jag inte så värst långt in i framtiden utan försöker göra det bästa av varje stund och dag.

När man känner att ålderns höst börjar ta tag i en känns detta mer viktigt. Inte för att jag känner mig gammal, nej absolut inte, men den biologiska klockan tickar oförtruten framåt.
Kanske blir jag lite nostalgisk så här när jag idag fyller år.
Men jag blickar framåt med glädje, entusiasm och nyfikenhet.

Jag VET att 2013 blir ett bra år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar