torsdag 31 januari 2013

Semlor och vitaminer



Tjuter och viner utanför våra fönster. Det är storm. Skånsk storm:
Till detta kommer regn. Det gäller att hålla i paraplyet.

I gratistidningen idag läser jag att det tydligen är mer än jag som vill ha STORA semlor.
Ju större desto bättre. Precis så tycker ju jag också. Tror knappt jag kan få nog av semlor.
Populärt är visst också semmeltårta. Det är inget som tilltalar mig. Vill ha ”egen” semla.

Funderar också lite över om det kanske är läge att införskaffa sig lite extra tillskott i form av t.ex. D och/eller C-vitaminer. Eller det kanske är lika bra att gå i idé någon månad till solen åter låter sina strålar dela mig sig av sin energi.
Hmm, kanske inget alternativ som min arbetsgivare skulle uppskatta………….eller kanske, varför inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar