tisdag 8 mars 2016

Jodå, så var det




Det är sant. Igår var jag på Gekås i Ullared!!!!
Inte min favoritplats, men som alla vet kan man ju inte bara gör sånt som är roligt och sånt man tycker om.
Att åka till Ullared hör visst till de saker man inte slipper  undan.  Visst, det är sant jag vart inte tvingad men kände att jag fick ge med mig och följa med bästa hästskötaren för att göra en del mindre inköp på nämnda köpcentra.

Tillsammans spenderade vi sjutusenkronor, inte illa av någon som inte gillar Gekås. Men att inte gilla Gekås betyder ju inte att vi inte gillar att shopa.



Fika smakar ju lika bra här som någon annan stans.
Morgans ägg och sill  och en  kopp te för min del....





Hästskötaren tog en varm choklad med grädde och mashmallows och till detta en Ola-Connys räkmacka. En äpplemunk slank visst också ner.

En Thai-buffé innan hemfärd satt perfekt.

På det hela en mysig dag, trots att vi befann oss på Gekås i Ullared!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar