söndag 27 mars 2016

känner mig lite lurad



Igår var det verkligen vår. Idag känns det som allt är över.
För en stund sedan var jag ut till hagen för att kolla hästarna och minsann frös jag. Kändes nästan som marken jag gick på var lite frostig. Nu vet jag ju förstås att det inte var/är på det viset men det var en känsla som bara kom över mig.
Jag får väl skylla på trötthet, för sjuk är jag då inte.
Nu har visst mannen en annan uppfattning om vem som borde vara trött av allt vakande här i familjen. Han menar då inte att det är jag. Nåja, strunt i honom jag känner väl vad/hur jag vill.
Kanske beror min frusenhet på att jag det mesta av eftermiddagen legat raklång på soffan och stirrat på Gothenburg horse show och världscupefinalen i dressyr.
Tyvärr ingen svensk överst på pallen.
Middag har det blivit och jag tror minsann jag ska kolla godisskålen om något finns kvar att mumsa på.
Snart dags för ny koll i stallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar