lördag 26 mars 2016

Tusen tack.....




Jag sitter här i mitt så kallade arbetsrum och hör fåglarna kvittra och sjunga där utanför. Vilka fåglar vet jag tyvärr inte, vet bara att det låter ljuvligt. Det ÄR vår. Solen skiner och det är faktiskt riktigt varmt, upp emot 12 - 13 grader. Går ju inte att klaga på.


Så var mannen jag på kalas igår. Det var som vanligt en supertrevlig stund med massor av skratt och ett och annat allvar men mest var det att fira en blivande 18-åring.


 Jubilarens syster såg glad och lycklig ut. Självklart hyllade hon sin syster och ville motvilligt vara med på bild.



Fler som inte ville vara med på bild och försökte gömma sig på golvet.


Det gäller att fotografera när de minst anar, annars vill de kanske inte vara med på bild. 


Vi var många som ville vara med att fira Rebecca som om ett par dagar blir 18 år här är det Maj-Lis som inte visste att hon kom med på bild



Mannen i huset skötte grillningen med bravur, ivrigt påhejad av sin tvillingbror



Det bjöds på (för min och mannens del i vart fall) årets första grillade. Himmel så gott! 
Men jag tycker inte det var så snällt, Mannen och jag som försöker hålla igen lite på portionerna men igår var det ju bara totalt omöjligt. Det gick bara inte att sluta äta.


Som om detta inte var nog så blev det en orgie i kakor till kaffet, det mesta hembakat.
Än en gång vill vi tacka värdparet för en supertrevlig eftermiddag/kväll.





Julbilarens mamma ser glad och nöjd ut, vilket hon har all anledning att vara.


Själv njöt jag av varje stund. Så trevligt!



Mannens och mina planer var annars att vi till någon film senare på kvällen skulle käka lite chips, jordnötter och/eller lite godis. Av detta blev det INGET. Magen fortfarande överfylld.



 Jag tror att Rebecca njöt av sin dag, här tillsammans med sin trevlige pojkvän.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar