lördag 20 februari 2016

slarvigt....



Slarv....
vad jag är slarvig med kan ju kanske vara lite av varje.
Det är slarvighetens dag idag då tänkte jag efter vad som brukar förknippas med slarv då det gäller mig. 
Det som stör mannen mest är nog att jag "glömmer" att stänga dörrar och lådor efter mig. Det händer att flera (eller många) lådor och skåpsdörrar står öppna i köket efter mig. Till och med diskmaskinsluckan. Ett under att jag eller någon annan inte gått på och slagit i, sånt gör ju ont.

Själv stör jag mig mest på att jag ofta glömmer bort var jag lagt min mobiltelefon, glömmer ladda den  eller rent av glömmer öppna upp den. Detta leder till att en del är ganska irriterade när de sökt mig utan resultat.

Sen är det naturligtvis ett stort mörkertal vad som är slarvigt eller inte.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar