tisdag 19 september 2017

messmörets dag ??


Jo så är det visst. Messmörets dag idag????
Med mycket stor risk för att trampa någon på tårna och djupt såra någons smak och känslor såå...Vem f.n vill ha messmör. Förlåt alla norrlänningar och andra som älskar denna produkt.

Detta har visst inte varit min dag. En dålig start med huvudvärk. Sen en nästan hel dag med tjafs och oreda. Tänk vad jobbigt det blir när det inte blir på mitt vis och efter mina önskemål. Förmodligen har jag sårat fler än messmörs-älskarna.



Hemma trött och irriterad hade jag bestämt att servera pytt i panna till middag, vilket också gjordes. Men herre gudar, detta var ju inte gott. Inte för att jag har något emot pytt i panna från Findus, men just idag smakade det inte.
Vilken tur att jag stanna till vid ICA och laddade upp lite onyttigheter i form av godis och choklad. Kakor har jag i frysen så det går nog att rädda kvällen.
Trevlig tisdag på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar