fredag 29 september 2017

soffpotatis



En helt underbar höstdag här idag. Idag vill man bara vara ute och njuta. Nåja, inte alla förstås. Agnes tycker det går lika bra att njuta av hösten uppkrupen i soffan bland kuddar och filtar. Att bli störd när hon har det som bäst, kanske långt bort i drömmarna känns visst bara jobbigt. En stor gäsp och sen bara somna om. Passar ju bra idag när det ändå är soffpotatisens dag!!

Själv ska jag  heller inte vistas så värst mycket i det underbara höstvädret. En del jobb framför datorn väntar. Jag har ju forskat idag, släktforskat, så nu är huvudet fullt att tips och ideér som jag ska testa innan jag glömt hur och varför.
Känns som det kan bli en lång natt.
Först dock lite arbete för föreningen.

Icecross har idag haft besök av hovslagaren som konstaterat en hovböld. Nu blir det några dagars boxvila och nytt besök nästa vecka. Men, vi är dock glada att hältan berodde på en hovböld (som vi misstänkte).

Nu håller jag fredag. Sköt om er så kanske vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar