fredag 1 september 2017

var sak har sin tid.......



Det här med att blogga tror jag för min del är överspelat nu. Februari 2011 skrev jag det första inlägget på denna blogg efter att ha kört några andra under en tid. Känns som jag vill släppa detta nu och gå vidare. Min iver och skrivglädje är borta.
Min livsstil och personlighet håller på att förändras.
Hästar, som alltid haft och alltid kommer att ha en plats längts in i mitt hjärta, har fått en annan innebörd. Älskar dem naturligtvis fortfarande men ser på dem med andra ögon.
Jag vill inte längre resa till de resmål som tidigare stod högst på listan.
Mina planer för en eventuell framtid har tagit en annan form.
Jag vill inte längre planera och fylla min agenda utan agera spontant och utifrån de infall jag får.
Mina värderingar i stort och smått nyanseras och jag börjar förstå att livet ska levas här och nu. Inte senare. Livet är inte längre självklart.
Jag väljer mitt umgänge med större omsorg numera och inser att det fortfarande finns många dörrar att öppna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar