onsdag 2 januari 2019

det spirar.......






Vi skriver den 2 januari men redan börjar tulpaner och annat att fint sticka upp ur jorden. Jag känner våren i antågande liksom. Det kommer gå fort. Men, än är det vinter och min almanacka är full med kul saker att göra under januari månad. 


Jag fyllde som sagt år i går och bland presenterna fanns både shoping och matupplevelser. Det blir en fin månad. Svårigheten kommer kanske att bli hur jag ska kunna få ordning på en av presenterna...
Time will tell....




Födelsedagsblommorna, som fått sova i uterummet nu om nätterna, har idag fått flytta in för gått. Det gäller ju att njuta av de vackra blommorna den korta tid det varar.


Mina älsklingsblommor är tulpaner som kan se ut på så många skilda sätt. Älskar dem alla.

Nu kallar dagens sysslor som bland annat är stortvätt i stora tvättstugan.  

God fortsättning på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar