söndag 13 januari 2019

tjugondag Knut



Tack för denna gång, kanske möts vi igen.
Julgransplundring borde det va idag men någon gran har vi inte att plundra. 
Istället för att plundra har vi haft en fin dag med ingen stress, inga måsten och en mysig stund utanför hemmets härd.
Efter att min huvudvärk lagt sig kunde jag stryka lite skjorter och lite dukar som legat sen förra veckan. Hatar stryktvätt som blivit liggande. Har inget emot att stryka så det var ingen stor uppoffring. Tror på att det måste finnas en del "måsten" för att människan inte ska försoffas. Åtminstånde gäller det för mig.
Innan kvällen är till enda hoppas jag att jag klarat av åtminstånde en bit på mitt svåra pussel. Har liksom redan kört fast och än är inte ens ramen fullständig.
Mannen och jag har fått mat ( rester) så nu är kvällen bara min.
Kanske hörs vi igen i morgon. Om du vill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar