onsdag 30 januari 2019

det finns alltid något att fira...







När det är så grått och trist och vi bara väntar på våren känns det skönt att skämma bort sig lite med en gofika. Vismarlövs Café är väl värt ett besök.
Här är allt så underbart. 


Gamla saker tas tillvara på ett mycket föredömligt sätt. En riktig nostalgi trip. Som ett levande museum.


Här är allt bakat på plats av riktiga råvaror.
För min personliga del är det just nu semlan som gäller. Härligt krämig grädde och en ljuvligt god bulle.



Mannens läkarbesök idag var också värt att fira. Alla prover och tester var bra och till full belåtenhet. Äntligen mår han bättre och smärtan är så gott som borta.



Något som däremot INTE är värt att fira är att jag sen två dagar bakåt har haft och har tandvärk!?
Nu är det ju tur i oturen att jag i morgon har inbokat besök hos både tandhygienist och tandläkare.....
Vet inte riktigt vad jag ska säga om detta. Klart att det ju är bra att komma dit om nu något är galet, men självklart hoppas jag på inga hål.

Svar kommer i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar