lördag 28 januari 2023

Vem tror ni vann??


Spelade detta spel hoss Kennes igår. Vem tror ni vann?? Ja, inte var det mannen och jag i vart fall. Blir så besviken på min/våra spelkonskaper. Det måste bli ändring.

Det är lördag och senare i eftermiddag kommer Rocky hit till farmor och farfar för att stanna en vecka medan matte och familjen ska dra till fjälls och åka skidor.
Ja, vi ska nog också ha det mysigt här hemma.

Såg att nu börja min Novemberkaktus att blomma igen. Den är vacker när det är fullt av blommor.


Denna är snart ( om inte redan ) vår enda levande blomma för tillfället. Det är nog hög till att inhandla lite nya krukväxter.

Mitt ryggont har blivit mycket bättre och det är jag så glad över. Värre är det med stackars Anna som fått bältros. Inget att leka med faktiskt. Nu får vi bara hoppas på snart tillfrisknande. Under tiden ska jag  ta det lugnt och göra det jag är bäst på, slappa!!

Ha en fin helg ni alla där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar