onsdag 26 mars 2014

Helikopterseende


Ibland vore det fint att ha förmågan att se på livet lite mer ur ett helikopterperspektiv. Lite grann från ovan, om ni förstår hur jag menar.
Att lite kunna se på helheten. Gärna också se en smula in i framtiden.
Så känner jag just nu.
Nu vet jag ju att det inte är möjligt och jag tror inte varken på spågummor eller seanser så jag får väl fortsätta att vandra i ovisshet.
Nä jag får väl fortsätta att förlita mig på ödet, med eller utan påverkan.

Idag har ödet bestämt att jag ska ha en heldag i tvättstugan. Alldeles för mig själv. Hur låter de då??
Efter avslutad gärning känns det förmodligen helt underbart. 
Ett antal vita dukar ska få sig en extra tvättning efter att ha tillbringat allt för lång tid i skåpet. Här behövs en uppfräschning.

Sen blir det till att packa väskan.
Jo, jag skall ut och resa. Nyfiken.....?
Berättar kanske senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar