torsdag 29 oktober 2015

huvudvärk och jag är gnällig

Fy tusan vad det är synd om mig.
Fast lite på riktigt tycker jag att det börjar bli ganska besvärande. Jag vaknar på morgonen oftast med huvudvärk vilket gör att jag måste börja dagen med värktablett på fastande mage. Som gammal sjukvårdspersonal vet jag att detta tillstånd inte är bra. Jag måste ta tag i det och göra något åt orsaken. Kanske är det så att det hela kommer från nacken. 
För övrigt ska jag väl inte klaga. 
Mer än halva veckan har försvunnit utan att jag knappt hunnit fundera över vart. Det går åter igen mot helg. Denna helg är det dags för helgonen att träda fram. Det är också dags för Boss och Lomax att åka över till grannlandet för att tävla på säsongens sista tävlingsdag för Danmarks del.
Båda startar i samma lopp även denna gång. Känns som en ganska stressig dag så här på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar