onsdag 9 mars 2022

jag tänkte.......



Efter en så där natt blev det en riktigt spartansk frukost.
Två knäcke (endast en syns på bild, den andra är redan uppäten) och ett glas vatten. Ramlösa med smak av ananas. En nyhet som av mig får godkänt.

Om man inte kan sova är det vanligt att det dyker upp en massa tankar i huvudet. Så är det hos mig.
Den gångna natten var en sådan med lite sämre sömn. Då kom tanken upp i mitt huvud att det kanske var dags att sluta med bloggen!! Jo, jag har ju ändå hållt på med den i dryga 11 år. Får väl se vart mina funderingar slutar. 

Tänkte också att jag borde göra en massa i vårt hem och trädgård, men vart tog intresset vägen?
Det är en tanke jag haft länge men med samma klena resultat.

Tänkte också att nu när solen skiner på fattig och rik borde jag ta tag i mina små promenader. Men, men...

Tänk om jag kunde ta min väninna och sticka iväg på en resa...

Tanken har länge funnits om lite nyinvesteringar till hemmt. Air fryer, robotdammsugare och/eller  
ny TV fåtölj. 

Även tankar om och kring det oroliga världsläget har poppat upp i mitt huvud. Saker som står långt utanför min påverkan

Nä, min tanke och handlingsverkstad är för tillfället inte samspelta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar