tisdag 8 mars 2022

kvinnodagen




Denna kvinnodag har jag tillbringat tillsammans med ytterligare
ca 10 kvinnor ( tre män också). Lite fika och en massa snack nere på föreningen.
På  byn stötte jag ihop med en före detta arbetskollega och kompis som jag inte träffat på flera år. Visst, vi har en viss kontakt via sociala medier men sen är det inte mer. Nu bestämde vi i vart fall att vi till sommaren ska träffas och bara snacka och ha det bra. Nu bor vi inte längre så nära varandra därför får det nog anstå till sommaren. Längtar visst redan.

Solen skiner idag och kvicksilvret visar på 9 grader ute och 24 grader i uterummet. Inget att klaga på faktiskt.
När det är vår och solen börjar titta fram då vill jag gärna ha lite penseér i mina lådor. 24 penséer blev inhandlade idag. Planteras en annan dag när lusten faller på.

En power Nap nu skulle sitta fint. Jag tror det blir så........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar