lördag 26 december 2015

nåt ska man ju göra



Som om jag inte har nog att göra. Massor av intressen och inte nog med detta...de är nästan alla ganska tidskrävande. Vad gör jag då?  Jo, jag börjar med släktforskning!
Men hallå där....hur klokt är nu detta. Är det något som tar tid är det just släktforskning.

Om jag nu ska va riktigt sanningsenlig så är det ju så att det är ett spår som jag tagit upp på nytt. Plockade lite med denna typ av detektivarbete redan för några år sedan men insåg då att min tid faktiskt inte skulle räcka till med denna aktivitet också, då fick nån annan strykas. Så icke. Varför tar jag då upp detta igen...jag kan ju ändå inte göra något åt historien.
Det måste vara något grundläggande fel på mig.
Nä men så här är det....är lite lite nyfiken på mannens historia.
Har suttit flera timmar idag och plockat med endast ett namn och inte kommit någon vart. Vet fortfarande inte ens när eller var denna kvinna är född???!

Det blir nattarbete, det är då ett som är säkert.

Tack gode gud att jag inte måste iväg till jobb imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar