måndag 28 december 2015

skönt med vanliga dagar




Känns ändå på något märkligt vis skönt att ett av dessa stora helger nu är så gott som avklarade. 
I min värld är nu julen slut och vi rusar in på upploppet som avslutas med nyår,sen...... sen är det precis som vanligt igen. Så som jag faktiskt gillar att ha det.

Tvättstugan har fått ett både långt och intensivt besök av mig idag. Där både tvättmaskin, torktumlare och strykjärn fått arbeta. Jag är nog lite konstig för jag gillar att stryka. Åtminstånde så där lagom.  Har också hunnit med lite arbete vid datorn, både arbetat med föreningens aktivitetsprogram för 2016 och två ärende till skatteverket och bolagsverket. Efter dessa arbetspasset kan jag vara värd något gott. Det blir ris a la malta. Älskar ris a la malta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar