lördag 4 juni 2016

full fart trots värmen


Igår fredag blev jag 2 månader. Stor, stark, snabb och inte minst snygg.
Det bästa jag vet är att busa och leka med husse när han kommer in i hagen och hälsar på.


En kort paus för och sen full fart igen.
Springa är bra roligt ( särskilt när husse är i hagen)



Stampa i marken, markera och ta sats.....


Om nu bara inte husse stått i vägen skulle han fått mina fina hovar runt halsen. Verkar som husse inte gillar alla mina lekar.


Kanske går det att finta honom......



Fast mysa lite är ju inte heller illa....



Ordentliga klappar och riktigt kli på halsen är fint, husse vet han.


Grimman har jag lyckats plocka av, så då kanske husse får det lite svårare att hålla undan mig när jag vill testa mina tänder



Den där handen framför ansiktet betyder visst att leken måste begränsas en aning.

Hur som helst........husse är faktiskt toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar