onsdag 1 juni 2016

ganska lätt leva upp till


Om jag förstått rätt är det mjölkfria dagen idag ???!!!
Som om det skulle behövas någon sådan dag. För min del är det inte minsta besvärligt att leva upp till detta, varken idag eller någon annan dag. Jag konsumerar nämligen inte mjölk. Tycker inte om mjölk över huvud taget.

Det är visst också mobilfria dagen idag. Nu blir det lite besvärligare...men inte mycket. Har inte heller svårt att vara utan mobilen en eller flera dagar. Det är mest mina vänner, bekanta och andra som tycker att det är viktigt att få tag på mig och som blir irriterade på mig. 
Att jag aldrig svarar i min mobil får jag ofta höra. Om sanningen ska sägas är det inte så sällan jag inte har helt koll på var jag har min mobil. 
Jo, jag vet.... det är ju ganska viktigt att man är anträffbar. Jag lovar.....jag ska bättra mig vad det gäller mobilen, 
men mjölken fortsätter jag att strunta i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar