lördag 4 februari 2017

inte bra.......



Mannen är dålig!
Inte så att han är en dålig människa, nä han har nu drabbats av någon åkomma som gör att våra båda toaletter frekvent måste uppsökas. Aj aj, detta är inte bra. Kanske beror detta på för stora och för många portioner av ärtsoppa som inmundigades igår eller så har han drabbats av ohälsa. Imodium fick plockas fram idag.



Själv är jag inte fri från sjukliga symtom men mitt lidande kommer från huvudet och har gjort så en längre tid nu. Att vakna 04.35 med huvudvärk ( efter att ha somnat strax efter 01.00) känns inte ok. Inte många timmars sömn där inte.
Känner mig nu både trött och sömnig men vägra lägga mig.

Så har ju också en varg irrat sig ända ner hit till Skåne och Södersätt med omnejd. Kanske någon sett fel på hund och varg vad vet jag men det har rapporterats en hel del om varg-observationer på sociala medier dessa dagar.

Nu kan vi bara hoppas på det bästa och att allt löser sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar