torsdag 16 november 2017

Äntligen.....

En vanlig torsdag i November. Nää inte helt vanlig. Idag var det min premiär för säsongens första Semla eller fastlagsbulle om så vill. ÄNTLIGEN... jag säger bara äntligen. Borde inte stoppa i mig dessa deliketsser när jag just nu går på diabetestest men det går bara inte att motstå. Det var ju förvisso bara en liten liten pytteliten semla idag. Ja, kanske inte fullt så liten men mindre än normalt ändå. (det beror på att de stora var slut för dagen på konditoriet)Det mesta går att välja bort men inte semlor. Nu är jag igång så...det kommer mera!

Har också hunnit med att göra en del nödvändiga och en del onödiga inköp denna dag. Mannen fick följa med och med honom hans plånbok.
Lite besök här och där har det också blivit. Nu är jag hemma och ska tillbringa ett antal timmar framför datorn under kvällen. Ligger lite efter med en del "måsten". 
Imorgon är en annan dag, kanske ses och hörs vi då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar