fredag 8 februari 2019

charm, intelligens och personlighet




Låt mig presentera Bogdan. 
Bogdan är en smart och häftig jycke som ägs av en vän till mig. Nää, låt mig rätta mig själv. Det är nog snarare så att min vän med familj ägs av Bogdan!
Bogdans blick säger mer än tusen ord.


När jag i förra veckan besökte min vän var Bogdans närvaro ett naturligt inslag.
Han följde konversationen kring bordet från sin egen stol med sin intelligenta blick. Följde varje handrörelse kring kakfatet utan att röja sitt intresse för kakorna, precis som det förväntas av en gentleman.


Bogdan kändes verkligen inte som en familjens hund,utan i ordets rätta bemärkelse som en medlem i familjen.

Bogdan är en omplaceringshund som verkligen fått ett liv med guldkant.
Bättre kan ingen hund ha det.

Kram Bogdan.
Vi ses snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar