tisdag 5 februari 2019

en daglig vana......








Idag är det hela 9 år sen jag skrev mitt första inlägg på denna blogg. Några tidigare inlägg på andra bloggar hade det föstås blivit men just här fastnade jag och trivdes. Nu har det gått hela 9 år. Om jag bara kan hitta inspiration och fantasin inte tryter så hoppas jag det blir några år till.


Nutella är en av mina absoluta favoriter vad gäller choklad och sötsaker så visst borde jag väl firat med en burk nutella idag på nutella dagen. Kanske inte på mackan men med en liten sked ned i burken direkt för att sen direkt till munnen utan att först passera gå.... Icke så. Har redan stoppat i mig mer än mitt dagsbehov av både mat och godsaker. Ärtsoppa med varm punch...., pannkakor med sylt och så kaffe/te med morotskaka: det får nog räcka för idag.
Det som återstår av denna dag för min del är soffan. Upp med benen, kudden bakom nacken, kanske en liten filt och så.........en liten, liten power nap.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar