söndag 17 februari 2019

funderar på att flytta.....




Jo det är nog så att jag har börjat tröttna. Tröttna på att allt är så förutsägbart, så lika, så inrutat och så som det alltid varit. Jag vill nog ha förändring. Jag vill inte gå samma väg, göra samma sysslor, träffa samma vanliga människor och vakna varje morgon till samma tankar. Livet är för kort för att allt ska repeteras dag efter dag. Jag har varit inne på det förut och även gjort lite halvseriösa försök att ändra om. Kanske jag är mogen nu då. 
Jag kanske ska byta blogghotell! 
Eller förändra mitt blogginnehåll på något vis, men hur?? Jag får väl fundera lite på min kammare under några dagar så får vi se vad som sker. Jag gillar ju bloggen men känner mig ibland så trött och oinspirerad att jag bra vill kasta bort den och glömma att den alls har funnits.
Kanske återkommer jag inom kort med uppdateringar, eller så förblir allt som det varit i nio år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar