onsdag 31 juli 2019

önskat av många




Regnet kom i dag. Önskat av många, men också lite besvikelser från en eller annan semesterfirare.
Själv känner jag mig mer i balans med detta lite svalare väder.
För mina pelargoner är det både på gott och ont. Regn behövs men de knäcks lätt av de hårda skurarna.
Nu ska ja inte detta bli en väderblogg, men det dagliga livet och dess aktiviteter styrs ibland lite av väder och vind.

Jag är så tacksam att jag kan göra lite som det faller sig. Bestämma själv, inga måsten och lite ta dagen som den kommer. Så borde alla få ha det.


Som många av er vet har vi några hästar som vi far med längs vägarna både i och utanför landet. Ibland är även jag med, då kanske denna skylt borde va uppsatt.


Att sitta i uterummet och lyssna till smattret från regnet under tiden jag försöker lägga några pusselbitar passar mig perfekt denna dag.

Gör något kul ni också. Vi hörs om ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar