tisdag 30 juli 2019

sommarläsning




Fortfarande varmt även om det nu är betydligt skönare att vistas utomhus. I går var det nästan omöjligt, ja både att va ute och inne.
Känner mig nu vid lunchtid lite sömnig. Men jag misstänker att sömnen blivit lidande av de varma nätterna. 
I går såg jag på "Lotta på Liseberg" och fick än en gång höra den fina rösten som tillhör Albin Lee Meldau. Får kanske lyssna lite mer på honom. Den möjligheten finns ju numera. Att fritt kunna välja att båda lyssna och se vad som helst, när som helst.



Om jag inte tar fel är det pocketbokens dag i dag.
Så lämpligt. Börjar just i dag på min tredje bok, denna sommar,  av Karin Brunk Holmqvist. Det kallar jag lagom sommarläsning.

Nu blir det lite annat som ska skötas i hemmet.
Ni andra får väl ligga kvar i hängmattan eller solstolen. Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar