tisdag 24 maj 2022

henne pratade vi om.......


Häromdagen började vi prata om hästar från då.....
Fix a Lot var en av de som kom upp.
Hon var en hyffsad talangfull häst som tyvärr inte riktigt fick visa vad hon gick för. Stoppad av skada blev hennes karriär tyvärr kort.
Här på bilden vinner hon på Klampenborg den 24 maj 2014.Tänk, det har gått hela åtta år sen.
Idag som elvaåring lever hon ridhästliv.

Regnet öser ner denna tisdag. Visst behövs det regn så låt det regna på. Mina sommarblommor blev dock lite överraskade och slokar betänkligt nu. Få se hur de mår imorgon.

Ica har fått besök av mig idag. Det blev de säkert glada för. Det blev ganska dyrt. Märks att det mesta blivit dyrare nu. Avsevärt mycket dyrare på en del varor. Det är väl bara att inrätta sig i ledet och kanske tänka efter lite mer innan man handlar och inte slänga bort så mycket. Handla mindre har jag nog lite svårare för, blir nog inget av med det. Får väl rulla på som det brukar.

Jag tänkte mig va lite kreativ och arbetsam denna dag men det blev inte så. Jag gjorde som jag brukar, låter lättjan ta över och jag placerar mig därför i TV-soffan även denna eftermiddag.
Kram på er!

om ni inte redan visste det.........
Jag är en ängel. Hornen är där bara för att hålla glorian på plats!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar