lördag 18 juni 2022

lördag



Ja, det är ju inte bara lördag, det är ju pionens dag också. Kanske inget vi firar men en vacker blomma är det.
Firar gör vi däremot horsekeeper Anna som på måndag ska fylla år. Ålder är ju inget man pratar om när det gäller damer men någonstans mellan 45 och 47 är det.
Hennes present från oss blir .....nä, visst det ska man ju inte heller berätta innan jubilaren fått sin present.
För övrigt blir det inget mer gjort denna dag.
Jag har legat på soffan och latat mig medan mannen tidigt i morse, redan 05.30, begav sig till hästarna för träning. Sånt skippar jag numera.
Mannens svåra hosta börjar sakta men säkert ge med sig och jag upplever honom som lite friskare nu. Skönt!

Jag har både idag och nu på morgonen letat efter en sak som jag VET att jag har och som jag vet att jag lagt undan på ett "säkert" ställe.. Hjälp mig!
Är jag ensam om att först lägga undan saker på säkert ställe, sen glömma bort var säkert ställe är??
Snälla, säg att vi är fler!

Hoppas ni alla får en fin och varm helg. Ha de gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar