tisdag 9 maj 2023

det behöver inte va så mycket......





Den 9 maj 2013 vart det seger för Boss . Inte mycket men det är först över linjen som räknas. Hans vinnarskalle tog honom först över linjen denna gång.  Tänkt att det gått hela tio år sen den dagen. Kan inte fatta. Boss tänker jag på ofta, mycket ofta. Det går nästan inte en dag utan att en tanke går till honom. 

Denna vackra morgon vaknade jag inte av fågelsång. Nä, lite huvudvärk och grannens stora tunga motorcykel. Det var visst dags för grannen att fara till jobbet och då ska grannarna vakna.
Nu ska jag inte gnälla. Det ska bli en trevlig dag idag. Sol, vackert väder och riktigt sommarvarmt. Sen blir det lunch på stan med bästa grannarna och i kväll vankas det spel och dobbel. Tror bestämt jag ska ta mig en liten tupplur så hjärnan är utvilad och på topp till kvällen, för vinna vill jag ju.

Nu blir dt lite te och macka och så tänker jag lite på världens finaste häst. BOSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar