söndag 23 juli 2023

regn och ändrade planer


Ja nog kan man säga att det regnar. Det vräker ner just nu där jag/vi befinner oss. Det som skulle bli en tur till sommarcafé blev istället till en loppisrunda. Inte illa det heller.
Inte hittade vi det jag sökte men både mannen och jag hittade annat som vi inte visste vi behövde. Som till exempel dessa två skåphyllorna.......




Hyllerna är fina och passar här i vår hall. Tyvärr passar de inte där de var ämnade men vad gör det. Alltid kul med något nytt.
Mannen hittade lite fler ölglas som nu står beredda att ta plats i diskmaskinen, därför kan dessa inte va med på bild idag.
Bevis finns i bilden på vem som var fotograf.

Jag behöver, som många av er känner till, massor av utrymme att organisera mina saker på. Därför blev detta köp bra. Jag tycker det hjälper att organisera saker i kategorier.


1. saker jag inte ska göra nu
2.saker jag inte ska göra senare
3. saker jag aldrig ska göra.



Jo, det var ju tävlingar i Klampenborg igår. Men som jag förutspådde blev det inga slantar med hem. Resultatet är verkligen inget att skriva hem om så därför blir det inte så.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar