tisdag 2 januari 2024

God fortsättnig

God morgon!




Vilken början på året. Årets första måndag, ja faktiskt årets första dag och tillika min födelsedag. Så jag blev firad igår. Födelsedagen kunde inte bli bättre. 
Tack alla ni som gjorde denna dag så minnesvärd.
Visst var man lite trött igår. Senaste veckorna har inneburit en hel del plock och pyssel. Jul och nyår så snart inpå vartannat kan bli lite mycket ibland, men nu är det över för denna gång.
Det blev ändå inte så lång sömn som jag velat. Redan 01.20 klev jag upp . 3 timmar och 19 minuter är i minsta laget att sova, men så är det, eller så blev det. Det går säkert att ta igen kanske redan inatt.


Ni som inte kunde komma igår, synd, det blev en hel del kakor över.....



Mer rätt är kanske att säga att mer blev över än åts upp


En del smörrebröd blev också över .  Tyvärr ingen bild på smörrebröden som enligt mig och andra var fantastisk goda. Av detta borde vi lärt oss att det inte äts så mycket som vi vill och tror.


Nåja, det gör ju inget att det blev över.

Denna dagen ska jag mestadels ta det lugnt. Möjligen sova en stund framför TV:n. Tror bestämt att det blir så.

Några nyårslöften har jag inte givit så det finns inga att bryta.
Nu vill jag önska er alla en riktigt god fortsättning på det nya året, 2024.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar