onsdag 31 januari 2024

Kollar läget



Idag tyckte Guldkatten att det var dags att kolla upp lite vad som händer här runtomkring. Vad gör alla dessa människor som springer runt både på gården och på taken?
Sitta här bakom staketet går nog bra.



Inte är det väl våren han hoppas på. Nä, så varmt är det ännu inte. 

Även denna dag har jag varit med i stallet. Tänk så mycket hjälp de har av mig. Idag skulle jag hjälpa till att rulla en stor halmbal. Hur skulle de klara sig utan mig??

Snart blir det spelkväll med grannarna. Nu gäller det. MÅSTE vinna något spel ikväll.
Visst vill man vinna när det nu är sista dagen i januari månad.

Det är också "upp och hoppa dagen" vad nu det kan va för något. Uppe är jag men hoppar?, nä knappast.

Ha en bra eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar