onsdag 11 december 2019







Jag får väl medge att de timmar jag sovit i natt har jag sovit gott. Även om jag klev upp 03.35. Det är ju inte kvantiteten utan kvaliteten som gäller. Eller hur?
Tror även att katten sovit gott.


När jag klev upp, aningen snorig och med tron att jag nog snart blir förkyld, ville jag kolla hur det går/gått med förhandlingarna med ComHem/Tele2. Nedstängt!! Visserligen är det insatt några ersättningsprogram!? Vad har jag för glädje av dessa när det är TV4, 7an och 12an jag vill se?? Nåja, får väl avvakta några dagar innan det blir leverantörsbyte.

Nu har jag "semester" från föreningen och idag blir det till att starta upp lite julbak. Lite kakor vill vi väl allt ha till advent/jul och nyår även om det ska bli betydligt mindre än tidigare. Jag börjar bli lite lat. Eller har jag äntligen insett att allt det där som lagas och bakas inte blir uppätit.



Nu vaknar även Brutus och verkar aningen missnöjd med denna tidiga morgon. Vad ska man uppe att göra när maten ändå inte serveras förrän vid lunchtid.

Min mat kan serveras lite när som. Nu t.ex. Te och en knäcke är vad som står på frukostmenyn, denna dag lik alla andra dagar.

Ni andra, kika in lite senare så kanske vi hörs igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar