söndag 4 februari 2024

Mello och loppis


Första Mello-tävlingen igår. Inget särskilt bra program enligt mitt tycke. Ändå tycker jag nog att rätt låt gick vidare, allts låten med  Smash into pices. Lisa Ajax var inte min favorit dock.

Jag vet att det kommer bli en lång dag idag. Flera turer till loppisar runt om. Precis som det blev igår. Vi letar efter bland annat en tv-bänk till svågern Bengt som enligt plan ska flytta på tisdag.
Ja, hur det kommer bli med flytten är ännu oklart. Helst vill vi att den inte blir av till det tänkta boendet. Mannen och jag besökte boendet i fredags och fick väl ingen aha-upplevelse. Känns inte riktigt rätt. Vi får väl se vad vi kan förhandla fram  på måndag.

Vargens dag idag. Ja, vad ska man säga om det. inget! Vet inte ens vad det står för och innebär så jag lmnar dt därhän.

Guldkatten ropar, dags för mellanmål. Bäst att skynd att servera honom.

Vi syns och hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar