torsdag 21 juni 2012

nästan för bra för att vara sant


Solen skiner och vädret är visst på sitt allra bästa humör. själv har jag redan hunnit med att uträtta en del ganska viktiga ärenden på jobb,sen har jag varit iväg och handlat hem lite mat lämplig för svenska sommarens största högtid, midsommar. Ja det finns faktiskt de som menar att midsommar är årets viktigaste helg. Nu sitter jag här i min trädgård med fika som består av juice, två mackor med skinka,ost och tomat och så ett smarrigt wienerbröd från kondiset. På radion finns lyssnarboken Tyst i klassen, av och med herr Ranelid, snart färdigläst/lyssnad. TVå hundar ligger nöjda och glada här vid mina fötter och gnager på vars ett stort och saftigt märgben. Hönsen kackar och tupparna gal i hönsgården och ute i hagen står hästarna md halvslutna ögon och vilar i den varma sköna solen. Allt är fantastiskt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar