söndag 10 juni 2012

Tupperware party


Så nu har jag skaffat lite mer " bra att ha prylar" denna gång från Tupperware.
Har varit hos min svärdotter på TW-party idag. Lite nya prylar blev det så klart och det kommer även att bli en demonstration här hemma hos oss under hösten. Visst fanns det en hel del nya fräscha produkter sen jag var på TW party senast, men så är det ju också minst 20 år sen. Konceptet däremot är sig likt. Så är det ju det där med livstids garanti på deras produkter. Jag undrar hur många som verkligen utnyttjar den möjligheten. Själv har jag vid senast flytten kastat inte mindre än två svarta sopsäckar med TW prylar. Har en gång i tidernas begynnelse varit demonstratris och har kanske därför samlat på mig en del "onödiga" produkter.
Hur som helst var en mysig eftermiddag bland glada och trevliga människor. Så bjöds vi på en helt underbar rulltårta med fyllning av grädde och färska jordgubbar. Hembakad förståss. Den bara måste jag få receptet till. Två bitar slank ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar